ZWROTY I REKLAMACJE

 

PROCEDURA ZWROTU

PROCEDURA REKLAMACJI

W razie jakichkolwiek pytań, zawsze można wysłać maila na adres:

biur@madlac.pl

 

Adres do zwrotów

Madlac Sp. Z O.O.
Kielnarowa 32 s
36-020 Tyczyn

Dokładamy wszelkich starań, aby rozpatrzyć każdą reklamację jak najszybciej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego, reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.

W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Reklamacje

Konsument ma prawo złożyć reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową w ciągu 2 lat od daty otrzymania produktu.

Reklamację można złożyć:

– pisemnie na adres firmy,

– mailowo na adres: biuro@madlac.pl,

– za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej.

Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji konsument zostanie poinformowany w sposób odpowiadający formie złożenia reklamacji.

W przypadku uznania reklamacji, konsument ma prawo do:

– naprawy towaru,

– wymiany towaru na nowy,

– obniżenia ceny,

– odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna).

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.