ZWROTY I REKLAMACJE
Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu towaru oraz przygotuj dokument zakupu.
Spakuj towar wraz z wydrukowanym formularzem i dowodem zakupu.
Wyślij do nas przesyłkę w wybrany przez siebie sposób.
Wypełnij i wydrukuj formularz zwrotu towaru oraz przygotuj dokument zakupu.
Poczekaj na naszą odpowiedź, poinformujemy Cię co zrobić dalej.
Spakuj towar wraz z wydrukowanym formularzem i dowodem zakupu.
Wyślij do nas przesyłkę w wybrany przez siebie sposób.
Madlac Sp. Z O.O.
Kielnarowa 32 s
36-020 Tyczyn
Dokładamy wszelkich starań, aby rozpatrzyć każdą reklamację jak najszybciej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa konsumenckiego, reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Konsument ma prawo złożyć reklamację dotyczącą niezgodności towaru z umową w ciągu 2 lat od daty otrzymania produktu.
Reklamację można złożyć:
– pisemnie na adres firmy,
– mailowo na adres: biuro@madlac.pl,
– za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej.
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia reklamacji konsument zostanie poinformowany w sposób odpowiadający formie złożenia reklamacji.
W przypadku uznania reklamacji, konsument ma prawo do:
– naprawy towaru,
– wymiany towaru na nowy,
– obniżenia ceny,
– odstąpienia od umowy (jeśli wada jest istotna).
Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego.